Shop Mobile More Submit  Join Login
Request.KenxMinako by Yurucchii Request.KenxMinako by Yurucchii
Requested by :iconrouellene: :)
sorry it took quite a while. had to edit it..

If you're wondering why Ken is older, its because I used Ari Moriarty's plot-thinggy in "what cannot be broken".
in that fiction, Minako was able to escape from.. being the great seal 3 years later.
which makes Ken 13/14 and Minako still 16 :)

the last part seems messy and ugly.. but thats on purpose XD
Add a Comment:
 
:iconmakoto-4-13:
Makoto-4-13 Featured By Owner Mar 16, 2014  Student General Artist
Shouldn't Junpei be in the bush too? And why are both of them behind the bush? I mean, if they both like her, why are they spying on them together?
Reply
:iconyurucchii:
Yurucchii Featured By Owner Mar 19, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Ah, well... Junpei's not really "in" to Minako, so he's not that, um, insecure, i guess? LOL :3

Maybe its Cuz.... Two is better than one~ *slaps self*
Reply
:iconmakoto-4-13:
Makoto-4-13 Featured By Owner Mar 20, 2014  Student General Artist
I have a feeling after Ken's gone, they're gonna fight for her in Tartarus, Mitsuru will execute them, and then they still fight over her
Reply
:iconrouellene:
Rouellene Featured By Owner May 20, 2013  Hobbyist Traditional Artist
LOLOLOL XD
I CANT STOP LAUGHING!!!!!
THANK YOU SO MUCH FOR TAKING MY REQUEST EVEN THOUGH YOU NEVER LIKED KEN X MINAKO IN THE FIRST PLACE!!! TT-TT

KEN IS JUST SO FREAKINN ADORABLE WHEN HE'S EMBARASSED AROUN MINAKO!!!! X3
MY FAN GIRLISH SIDE IS TAKING OVER ME AGAIN !!!! XD
AND I ADORE THE LOVE TRIANGLE BETWEEN THE THREE MAIN DUDES!!! (Shinjiro,Akihiko,Ken), I've been seeing alot of doujinshis of the three of them fighting over her!!! XD
HOW CAN I EVER REPAY YOU FOR THIS WONDERFUL MASTERPIECE!!!!<3<3<3
Reply
:iconyurucchii:
Yurucchii Featured By Owner May 20, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Aha~! :icongilbertsmileplz:
well, just seeing you fangirl about is good enough for me LOL XD

besides, you already drew me a request,
so it's only fair that i made this for you:iconsohappyplz:
Reply
:iconrouellene:
Rouellene Featured By Owner May 20, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Your request???
Im the one who insisted on making a drawing for you in the first place
BTW, I already colored it!!!!^^

And also I started reading the fanfic that you got from this...
it was one heck of a plot twist!!!! XD
Reply
:iconyurucchii:
Yurucchii Featured By Owner May 20, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Ahaaa! :icononionxdplz:

I told you its awesome! :D
Reply
:iconrouellene:
Rouellene Featured By Owner May 21, 2013  Hobbyist Traditional Artist
LOL XD
Reply
:iconweavilescrafty:
WeavileScrafty Featured By Owner May 16, 2013
Minako: Do you have the feeling we're being watched Ken-kun? o.o?

Ken: I kinda feel like someone's staring death at me... =.="

Akihiko & Shinji: *-* Die Amada...Minako's mine...


XD
Reply
:iconyurucchii:
Yurucchii Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
LOLOL! nice Prequel! :iconohoho-plz:
If ever Minako finds out that the two of em will pursue Ken, She'll just be closer to Ken more than ever!(like, she'll protect him, and stuff) XD
Reply
:iconweavilescrafty:
WeavileScrafty Featured By Owner May 21, 2013
True, but I could jus' picture that when I saw the expressions on Aki & Shinji in the last panel.XD
Reply
:iconnekoiscute:
nekoiscute Featured By Owner May 8, 2013
This is soooo cute!!!!!XDXDXD Have you ever considered becoming a mangaka? you're really good at it^^
Reply
:iconyurucchii:
Yurucchii Featured By Owner May 10, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Dwww, well, I've thought of it, but im actually a really pessimistic(actually, they say i am, but i know i'm just being realistic) person..

and i'm afraid that noone will buy the shit i do LOL XD
Reply
:iconlynnechae:
lynnechae Featured By Owner Apr 27, 2013
LOL !
Reply
:iconyurucchii:
Yurucchii Featured By Owner Apr 28, 2013  Hobbyist Traditional Artist
:">
Reply
:iconkira-tsume:
Kira-Tsume Featured By Owner Apr 27, 2013  Hobbyist General Artist
Y'know... Since their age gap's shortened quite a bit... I think I'd actually like this pairing...once Ken hits eighteen or something anyway. xP Very cute as always~:heart:
Reply
:iconyurucchii:
Yurucchii Featured By Owner Apr 28, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I actually reaaally like this pairing :3 even if its somewhat shotacon..
But with Ken's maturity, i kinda sorta forgot he's just ten! :D well,.. Sorta.
Reply
:iconkira-tsume:
Kira-Tsume Featured By Owner Apr 28, 2013  Hobbyist General Artist
Haha, understandable. :XD:
Reply
:iconfallenangelkokoro:
FallenAngelKokoro Featured By Owner Apr 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
lol oh my goodness this was adorable <333333
Reply
:iconyurucchii:
Yurucchii Featured By Owner Apr 28, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I know right :iconimcoolplz:
Reply
:iconfallenangelkokoro:
FallenAngelKokoro Featured By Owner Apr 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
haha XDD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 26, 2013
Image Size
847 KB
Resolution
778×3629
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,689 (7 today)
Favourites
103 (who?)
Comments
21
×